inteligencja emocjonalna
w pracy


fundamenty EQ - samoświadomość, samoregulacja, samokontrola, samoocena
Nie da siÄ™ oddzielić podmiotu organizacyjnego – lidera, menedżera – od osoby, którÄ… jest. Aby wpÅ‚ynąć na jego efektywność i Å›wiadomość biznesowÄ…, należy odwoÅ‚ać siÄ™ do zasobów, które nosi już w sobie.
Dzięki rozwijaniu samoświadomości i samoregulacji emocjonalnej Pracownicy będą w stanie optymalnie zarządzać stresem i trudnymi emocjami, budować stabilną i optymalnie funkcjonującą tożsamość oraz odporność psychiczną.
Nauczą się jak, poprzez adekwatne techniki i strategie samokontroli emocjonalnej, wyciszać nieadaptacyjne emocje, podsycać wspierające, wytwarzać i zmieniać stany emocjonalne wedle potrzeby oraz budować emocjonalną harmonię.
WykorzystujÄ…c pracÄ™ z samoocenÄ… nawiążą realnÄ… i silnÄ… relacjÄ™ z samym sobÄ…, co wpÅ‚ynie na optymalizacjÄ™ jakoÅ›ci relacji z klientami i wspóÅ‚pracownikami, wzmocni asertywność, decyzyjność i poczucie odpowiedzialnoÅ›ci.
Dzięki praktycznym, dynamicznym i głębokim warsztatom opartych na autorskich modelach i programach Inteligencji Emocjonalnej, Państwa pracownicy otrzymują interdyscyplinarne wsparcie w indywidualnym oraz zespołowym rozwoju.

EQ we własnym procesie i interakcji z innymi - relacyjność, perswazja, empatia, motywacja
Åšwiadome budowanie wspierajÄ…cych i lukratywnych relacji, osobistej wartoÅ›ci rynkowej oraz synergii zespoÅ‚owej osiÄ…gniesz dziÄ™ki zarzÄ…dzaniu relacyjnoÅ›ciÄ… w domenie EQ. UmiejÄ™tne wywoÅ‚ywanie sprzyjajÄ…cych stanów emocjonalnych u klientów oraz pracowników w oparciu o wartoÅ›ci, wpÅ‚yw emocjonalny i elastyczność komunikacyjnÄ… uzyskasz przy pomocy perswazji. Poprzez rozwój a także wzmocnienie empatii zrozumiesz potrzeby, motywy otoczenia wielowymiarowo i zawsze zareagujesz, odpowiesz w najlepszy sposób. Finalnie – dziÄ™ki motywacji w wymiarze Inteligencji Emocjonalnej dotrzesz do niesÅ‚abnÄ…cych zasobów, które majÄ… bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na efektywność osobistÄ… i biznesowÄ….
Wspólnie te cztery fundamenty tworzÄ… optymalnÄ… przestrzeÅ„ do kreowania szczerych i funkcjonalnych relacji w firmie oraz z klientami, sÄ… podstawÄ… optymalnie i zdrowo funkcjonujÄ…cego biznesu.